Επιστροφές - Αλλαγές
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν και μετά την παραλαβή του προϊόντος. Καλέστε στο 2104296335 ή στέλνετε email στο bonus.boutique@yahoo.gr, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την επιστροφή της παραγγελίας.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Ή ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Εάν θέλετε να αντικαταστήσετε ή να επιστρέψετε ένα προϊόν, μπορείτε να το κάνετε απλά, με τα εξής βήματα:
ΟΡΟΙ
Η επιστροφή/ αντικατάσταση προϊόντων, γίνεται δεκτή από το κατάστημά μας, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αποστολής του προϊόντος.
Για να μπορούμε να κάνουμε δεκτή την επιστροφή/αντικατάσταση, θα πρέπει τα προϊόντα να είναι σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να βρίσκονται μέσα στην αρχική τους συσκευασία. Επίσης, απαραίτητη είναι η απόδειξη και το καρτελάκι του brand ή την όποια συνοδευτική συσκευασία με την οποία εστάλησαν τα προϊόντα (πχ. κουτί παπουτσιού).
Το δέμα επιστροφής, θα πρέπει να περιέχει τα προϊόντα με την αρχική τους συσκευασία και να είναι συσκευασμένο έτσι, ώστε να μην προκληθούν φθορές στο προϊόν ή την συσκευασία του.
Σε περίπτωση που θέλετε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν, εμείς θα σας αποστείλουμε το νέο προϊόν, αμέσως μετά την παραλαβή της επιστροφής. Καλό είναι να γνωρίζεται ότι η διαδικασία επιστροφής από τη Bonus Boutique διαρκεί 1-3 εργάσιμες ημέρες, καθώς όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται, περνούν από ποιοτικό έλεγχο.
Η ίδια διαδικασία ισχύει για την επιστροφή ενός προϊόντος. Εφόσον παραλάβουμε το προϊόν, ολοκληρώνουμε τον ποιοτικό έλεγχο και στην συνέχεια προχωρούμε στην επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με Τραπεζική Κατάθεση σε έναν λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εσείς.
Δεν μπορείτε να αντικαταστήσετε ή να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, στο φυσικό μας κατάστημα.
Στα αξεσουάρ, τα εσώρουχα και τα μαγιώ δεν γίνονται αλλαγές ή επιστροφές για λόγους υγιεινής.
Επίσης, δεν γίνονται αλλαγές ή επιστροφές σε οδηγούς που είναι σε BAZAAR και σε προϊόντα που βρίσκονται σε έκπτωση ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ‘H ΙΣΗ ΤΟΥ 60% της αρχικής αξίας του προϊόντος.
ΚΟΣΤΟΣ
Τα κόστη επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και περιλαμβάνουν το κόστος της επιστροφής με την ίδια μεταφορική εταιρία με την οποία έγινε η αποστολή αλλά και τα έξοδα της αποστολής της παραγγελίας.
Συνεπώς, τα χρήματα που θα σας επιστραφούν, είναι η συνολική αξία των προϊόντων που αγοράσατε και όχι το συνολικό κόστος της παραγγελίας.
Αντίθετα, εφόσον, παραλάβετε την παραγγελία σας, με ελαττωματικό προϊόν, αναλαμβάνουμε να σας το αντικαταστήσουμε αμέσως και χωρίς καμία επιβάρυνση!